Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora ( Narodne novine br. 125/11, 64/15, 112/18), članka 46. Statuta Općine Nuštar (”Službeni vjesnik” Vukovarsko- srijemske županije broj 05/21) te Odluke načelnika Općine Nuštar od dana 24. veljače 2023. godine, KLASA: 372-02/23-01/1, URBROJ: 2188-07-23-01, načelnik Općine Nuštar raspisuje

 

N A T J E Č A J

za davanje u zakup poslovnog prostora

 

 

  1. Raspisuje se Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Nuštar u naselju Nuštar, Križni put 4, u prizemlju Dvorca u Nuštru, a sastoji se od prostora ukupne površine 150 m².
  2. Početna cijena je 250,00 EUR/1.883,63 kuna mjesečno. U cijenu nije uključen potrošak vode, struje, grijanja i drugih režijskih i komunalnih davanja kao i druga ulaganja vezana za prostor.
  3. Poslovni prostor daje se u zakup u viđenom stanju. Zakupnik je dužan poslovni prostor  urediti i privesti ugovorenoj djelatnosti o vlastitom trošku, uz poštivanje odgovarajućih pozitivnih propisa Republike Hrvatske.
  4. Namjena je obavljanje isključivo ugostiteljske djelatnosti.
  5. Dužina zakupa je 5 (pet) godina uz napomenu da se ugovor raskida ukoliko dođe do obnove dvorca pisanom dostavom obavijesti minimalno 30 dana ranije.
  6. Natjecati se mogu fizičke osobe koje su državljani Republike Hrvatske i pravne osobe sa sjedištem registriranim na području Republike Hrvatske. Natjecatelji moraju biti registrirani za obavljanje djelatnosti koja odgovara namjeni poslovnog prostora.
  7. Natječaj se provodi izborom najpovoljnijeg  ponuditelja. Kriterij za odabir najpovoljnije ponude je  najviša ponuđena cijena zakupnine i kvaliteta ponuđenog gospodarskog programa.
  8. Prvenstveno pravo na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora imaju osobe iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članovi njihovih obitelji, sukladno odredbi članka 6. stavka 8. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora. Dokaz o statusu mora se priložiti uz ponudu za natječaj.
  9. Natjecatelj za zakup poslovnoga prostora obvezan je pri podnošenju prijave na ovaj natječaj uplatiti iznos jamčevine u visine tri ponuđene zakupnine.
  10. Natjecatelju čija je ponuda izabrana kao najpovoljnija uplaćena jamčevina se uračunava u zakupninu, a ostalim se natjecateljima uplaćena jamčevina vraća u roku od 30 dana od konačnosti Odluke o izboru najpovoljnijeg natjecatelja. Uplaćena jamčevina se ne vraća najpovoljnijem natjecatelju ako odustane od ponude nakon konačnosti Odluke, odnosno od sklapanja ugovora o zakupu.
  11. Natjecatelji koji budu najpovoljniji, a imaju nepodmirene obveze prema državnom proračunu ili Općini Nuštar, neće se utvrditi kao najpovoljniji, osim ako odmah ne podmire iste obveze ili ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza..
  12. Prijavom na natječaj prijavitelj daje suglasnost Općini Nuštar da koristi i obrađuje osobne podatke u svezi sklapanja Ugovora o zakupu i izvršenja Ugovora.
  13. Ponuda za natječaj mora sadržavati:
    • Ispunjen „Obrazac 1 – Prijava“
    • Ispunjen „Obrazac 2 – Izjava“
    • Presliku domovnice kao dokaz o hrvatskom državljanstvu za fizičke osobe odnosno presliku rješenja o upisu u trgovački/obrtni registar za pravne osobe
    • Iznos ponuđenog mjesečnog iznosa zakupnine
    • gospodarski program (fizičke i pravne osobe) koji se sastoji od: vrste i opisa djelatnosti, broj zaposlenika (trenutni i planirani) i planirani razvoj djelatnosti,
    • dokaz o uplaćenoj jamčevini u iznosu od 3 ponuđene zakupnine
    • potvrda nadležne ispostave Porezne uprave o uplaćenim porezima i doprinosima.
  14. Jamčevina se uplaćuje u korist Općine Nuštar na žiroračun broj: HR0924070001829400006, model HR68, poziv na broj odobrenja: 9016-OIB uplatitelja.
  15. Pisane ponude za natječaj dostavljaju se Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Nuštar s naznakom: ”PONUDA ZA NATJEČAJ- NE OTVARATI- ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA  U NUŠTRU’, putem pošte ili osobno predajom, na adresu: Općina Nuštar, Trg dr. Franje Tuđmana 1, 32 221 Nuštar, zaključno sa danom 6. ožujak 2023. godine. Zakašnjele, otvorene i nepotpune ponude neće se razmatrati. Ponude protivne uvjetima natječaja, načelnik Općine Nuštar odbaciti će Zaključkom.
  16. Odluku o najpovoljnijem ponuditelju donijeti će načelnik Općine Nuštar nakon isteka roka za dostavu ponuda. Općina Nuštar zadržava pravo završiti postupak Natječaja bez odabira najpovoljnijeg ponuditelja ili poništiti natječaj bez ikakve odgovornosti prema ponuditeljima.
  17. Najpovoljniji natjecatelj za poslovni prostor dužan je prilikom sklapanja Ugovora o zakupu položiti bjanko zadužnicu u iznosu 3.000,00 EUR, kao osiguranje redovnog podmirenja zakupnine i eventualne nastale štete. U slučaju kada je najpovoljniji natjecatelj pravna osoba, bjanko zadužnicu uz osobu ovlaštenu za zastupanje te pravne osobe, potpisuje i osnivač pravne osobe kao jamac platac.
  18. O rezultatima Natječaja ponuditelji će biti obaviješteni u roku od 8 (osam) dana od dana izbora najpovoljnijeg ponuditelja.
  19. Ugovor će se sklopiti kao solemnizirana isprava, a sva prava i obveze obje ugovorne strane uređuju se ugovorom, u skladu s uvjetima Natječaja i odredbama Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora.
  20. Sve obavijesti u svezi s ovim Natječajem mogu se dobiti u Općini Nuštar, Trg dr. Franje Tuđmana 1, osobno ili na telefon 032/ 388 923 svakog radnog dana u vremenu od 9-14 sati.

 

 

 

NAČELNIK

OPĆINE NUŠTAR

Hrvoje Drinovac

 

 

KLASA: 372-02/23-01/2

URBROJ: 2188-07-23-01

Nuštar, 24. veljače 2023. godine

 

Odluka o raspisivanju natječaja za zakup poslovnog prostora

Obrazac 2 – Izjava

Obrazac 1 – Prijava

Natječaj za zakup poslovnog prostora